Tips en/of klachten  

Heb je een tip? Of zie je mogelijkheden tot het verbeteren van onze zorg? Laat het ons dan weten. Wij bekijken of wij veranderingen kunnen doorvoeren om zo onze zorg te optimaliseren.

Het kan zijn dat je ontevreden bent over onze zorg of andere verwachtingen had. Wij vinden het belangrijk dat je dit met ons bespreekt. Wij willen naar je luisteren en samen met je kijken naar een passende oplossing.

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl